Alerta!!!Te afli pe un blog ilegal!

Halo,kinder:))































vineri, 28 ianuarie 2011

Eh...MARIA...Si atat!!:))

O colega de banca,un partener de ''bataie'',o fata de care poti rade,o fata pe care nu o poti intelege,o copila considerata freaky ce se chinuie sa arate contrariul,MARIA!!!...Si atat....Desi o cunosc de aproape 3 ani,nu pot sa va zic prea multe despre ea...Asta pt ca e imprevizibila...Are o prietena,Sabina(despre ea pot zice mai multe),si o fotsa obsesie...H****...Stiu ca,atunci cand stai un an in banca cu cineva,cand vb cu o persoana in masura pe care o fac eu cu Maria,ar trebui sa zici mai multe...Dar,eu in acest moment sunt mai inferioara...Eventual,pot sa va descriu momentele in care eu ii aruncam elasticul de par in fundul clase si ii rodeam pixurile(daa,caine rau:)) m-am schimbat acumm).Dar asta era in clasa a5a,si de atunci...Heehee,a trecut ceva timp...Plus ca,nu poti sa iti faci o parere despre un om dupa faptele si comportamentul sau,nu?Cel putin,asta zice ea...Dar eu va zic doar atat...Nu va pripiti,Maria este ca un tunel cu un milion de usi,niciodata nu stii la ce sa te astepti de la ea...Gata descrierea...MARIA,SI ATAT!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu