Alerta!!!Te afli pe un blog ilegal!

Halo,kinder:))































vineri, 20 mai 2011

GHID:Cum sa recunosti un tradator cand il vezi!!!!::>

:)) Probabil unii vor comenta ca ma oftic,si cred ca persoanele acelea vor intelege ca despre ele vorbesc(daca nu cumva din momentul in care ne-am, indepartat si-au pierdut si inteligenta)......Da' nu ai decat sa comentezi,asa cum o faci tu de obicei!:))Si te rog,nu veni sa te crizezi,ca oricum in opinia ta tot tu ai dreptate,deci,n-ai de ce sa te lupti pt ceva ce ai obtinut deja!Stiu ca astea sunt semnele ofticarii mele(si asta e limbajul ironiei..._|_),dar ar trebui sa realizezi ca nu avem ce castiga,deci,pt ce sa imi distrug neuronii?!In fine,ai castigat,BRAVO!!!!!Si rogu-te,nu veni sa comentezi!Poti sa bolborosesti ce vrei dupa usa,acasa,pe net,pe telefon...Dar eu n-am chef de acuzatii si procese!Dar gata,ca cititorii se intreaba daca nu cumva am innebunit si nu pricep la ce ma refer,iar eu nu sunt ca tine sa vorbesc o ora despre cineva si sa las pe toata lumea sa se uite nedumerita la mine doar ca sa...'Fiu coolera'' Vrei sa comentezi ca nu stiu sa scriu,drept dovada fiind faptul ca,in loc sa incep cu ghirimele ('')fraza ta,am inceput-o cu apostrof(')?N-ai decat!Si apropo...Am scris-o asa ca sa te reprezinte!(Da,scriu ca esti ''intr-o ureche)!

M-am indepartat de la subiect,asa ca revin!

GHIDUL DE CARE VA VORBEAM!:
Pai,in primul rand,sunt genul de persoane fara viata,care se roaga de tine o ora pt ceva,iar apoi (fii sigur ca in 99%din cazuri)se retrag(daca exista concurenta).Par de treaba,dar obsedati de ideea ca nu au ceva,deci,o sa te asurzeasca cu rugaminti de genul:''TE ROOOG!!!HAI,IA-MA SI PE MINE!''.Da.Pracatic,cersesc de la tine sansa de a face ceva interesant.....Cam atat...Aaaa,era sa uit!!(Da,da proasta de mine....)desi,daca stam sa ne gandim,daca as crede ca par proasta as lua totul de la inceput....Premeditatie?:> Pt a da cuiva sansa de a se simti implinit?))In fine,inchei cu o urare!

BAFTA IN COEMPETITIA PT. SNICKERS!!!!(devorati-l cu placere!:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu