Alerta!!!Te afli pe un blog ilegal!

Halo,kinder:))































duminică, 21 noiembrie 2010

Acum chiar REGRET!:-|(nu lasa pe maine ce poti face azi)

Ti s-a intamplat vreodata sa regreti dupa o persoana pe care aveai impresia ca''o urasti''?Stii,am vrut....Chiar am vrut....Ma simt vinovata,m-a trecut fara sa merit,nu mi-a pus absente,nu mi-a zis nimic desi stia de existenta mea de dupa banca,nu mi-a zis ca sunt nesimtita cand l-am intrebat daca minte.....Nu mi-a facut nimic!!!Si acum,raman cu regretul...Regretul de a nu-l fi vazut inainte sa moara,regretul de a nu ii fi spus ca era un profesor de treaba....Dar fac postarea asta pt a ii prezenta caracterul....Imi aduc aminte...:)) Intra,rasete.Spune ceva,rasete.Incepe si injura,radem pt ca ne miram de vocabularul unui profesor.Arunca cu finger-boarduri in altii,radeam....Nu conta ce facea,iti starnea rasul...Da nu intr-un mod ridicol...Era atat de complex....Iti tinea predica despre tigari,pt ca mai apoi sa il vezi cu tigara in gura,ne vorbea despre violenta si ne zicea ca nu e buna,iar apoi,arunca cu creta in noi,daca luai 10 nu ti-l treceea pt nu avea loc,insa notele de 3 putea sa le treaca la absente....Ne-a dat in clasa a4a un test care era 80% gresit,dar noi,totusi,l-am rezolvat....Ne spunea teoriile lui despre faptul ca daca ploua,trebuie sa iti iei umbrela....Dar noi,totusi nu intelegeam,in ciuda straduintelor lui de a ne face sa intelegem:''Mai copile,ce dracu' nu intelegi la cacatul asta de teorema?!Este ca si cum as avea 5 lei in buzunar si trebuie sa iti dau 7,deci,am un -2''.Dar acum,a scapat...A scapat de fabulatiile ca ar fi bagat un copil in spital,de umilinta de a fi dat jos din functia de director,si de la multe altele...Dormi acum,ai inchis ochii si te duci intr-o lume mai buna...Eu raman aici si invat matematica in prezenta altui profesor.....E diferit,da,stiu ca tu ai vrea sa iau note mai bune la mate....Acum,vreau sa iti spun ca imi pare foarte rau ca nu mi-am implinit dorinta de a veni sa te vad...Acum mai vars o ultima lacrima pt cel ce a fost'''Otet Alexandru'',un fost director,un fost profesor de Saguna,un profesor al carui nume te face sa il indemni sa o treaca pe ulei....Gata,lacrima a ajuns pe pamant si pleaca mai departe....La fel ca tine...Pleci,si lasi dezorientati zeci de elevi,dar nu!Nu ne vei lasa asa,stiu ca vei veghea asupra noastra....Am imaginea ta in minte si ma gandesc ca,acum,esti in alta lume....Ma gandesc ca,un urma cu un an,ti-ai dat toata silinta sa ne inveti pe noi ceva,lasand problemele tale deoparte...Totul e cufundat in liniste,numai cifrele imi mai stau in minte si ma fac sa nu mor inghetata de frig....O ultima vorba imi vine in minte'''Aveti onoarea de a invata de la dierectorul scolii 5''....Da,am avut-o...Insa,ea a venit dupa tine si te-a luat cu ea invingandu-te.....Te-ai dus!!!!Iar eu raman si plang....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu