Alerta!!!Te afli pe un blog ilegal!

Halo,kinder:))































marți, 9 noiembrie 2010

De ce ti-e frica nu scapi!!

Nu,nu am de gand sa va tin teorii despre proverbe...Vreau sa fac o referire la niste chestii care mi s-au intamplat azi...De exemplu....In ora de mate,ma rugam sa nu ma scoata la tabla si m-a scos...Pe Alin,l-a scris profa de mate in Caietul de Observatii!! pt,dupa parerea ei,ar fi ras...De fapt,nu era asa....Era total invers.Eu cu Potec si Sara,radeam de Alin,nu el de noi...Dar asta e...Noroc...Dar pe timp limitat....La ora de chimie,aveam sa aflu ca nu trebuie sa te bucuri de ghinionul altuia,pt ca roata se invarte...Si asa e...Din cauza Sarei,EU AM FOST SCRISA IN CAIETUL DE OBSERVATII!!Motivul?Ei bine,colega mea de banca,umbla pe telefonul meu,si...Din greseala,a dat drumul la muzica!!!Problema era ca,era o melodie pe care eu nu o suport....De fapt,nu ii suport videoclipul,si din cauza asta nu ascult nici melodia...Melodia se numeste:Kickstarts de la Example,dar e remixul....In acest videoclip,e vorba despre doi care se iubesc,si,pt prima data tin unul la altul,si se gasesc niste idioti care sa ii bata!!!:(( Pai,frate,pt prima data intr-un videoclip sunt doi care se gandesc unul la altul,nu si-o trag cu altii,si trebuie sa fie batuti!!!Ce logica e asta?!Una pesimista...Stiam eu ca am motive de a nu suporta melodia...Cat despre Sara si Potecuta,stati calmi,ca va vine si voua randul!!>:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu