Alerta!!!Te afli pe un blog ilegal!

Halo,kinder:))































vineri, 19 noiembrie 2010

Tastand in statie...

Intr-o alta zi de vineri banala,asteptand sa vina autobuzul si tastand un mesaj,am fost mai atenta si am observat multe....Melancolie si tristete....Papucii parca aratau soarta chinuita a proprietarilor,ce se deplasau cu o gretate enorma....In acea zi,pentru prima data,am fost mai atenta la ceilalti decat la ecranul telefonului meu...Dar am constatat trista,ca e mai bine sa nu o mai fac....Parca fetele oamenilor batrani imi vorbesc...Imi spun istoria omenirii....O istorie cruda...Un popor ce a ajuns mediocru...Un popor ce nu mai are scapare....Un ultim copil ce injura imi solidifica constatarile....Imi bag castile in urechi si imi continui drumul printre miile de straini chinuiti...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu