Alerta!!!Te afli pe un blog ilegal!

Halo,kinder:))































joi, 25 noiembrie 2010

Muribunzi

Ciocolata sau demnitate?Vointa sau nestatiornicie?Putere sau slabiciune?Nu stiu....Si totusi,ar trebui....Dar e greu...O saptamana corpul meu nu va mai trai,nu va mai exista,nu va mai simti nimic,i se va opri acel izvor de sange ce il mai tine in viata....CIOCOLATA!!!!!Teoretic,ar trebui sa fie mai bine,pt ca nu voi manca euri si alte prostii,dar pt mine,un devorator de dulciuri,a nu manca,  chestii dupa parerea unui adult''prosti'' nu este deloc mai bine!!!!Si acum ma intreb:De ce naiba am intrat in aceasta cursa?Ce m-a determinat sa accept sa nu mai mananc o saptamana chestii de la magazin si prajeli?Asta constituia hrana mea.....7 zile,o saptamana,168 de ore nu voi mai manca....Voi mai exista?Da,dar intr-o maniera ciudata...Intr-o ipostaza ciudata a vietii mele...Cine stie,poate va fi o revelatie...Si daca nu voi reusi sa imi duc misiunea la capat,va trebui sa fac matanii in fata clasei 8 e...Asta e....Cursa a inceput in 25 noiembrie,marti,la ora 18:0,si se va incheia peste o saptamana....Problema e ca voi merge in oras....Dar asta e...Probabil in loc sa dau bani pe dulciuri,voi da bani pe bratari,dar apoi,voi avea prea multe....Totul trebuie sa aiba o limita....Dar saptamana asta e diferita!!!!Este cea mai grea din viata mea...Ma simt ca la marele castigator:))Mai cititi peste o saptamana,cand,daca voi mai exista,va voi raspunde la toate intrebarile stupide de genul:''De ce te-ai bagat?'' '' ''Esti nebuna!!'' ''Mai exact,in ce consta stupizenia asta?'' Si mai multe....A,apropo...Sa stiti ca nu sunt singura idioata care face aceasta fapta nesabuita...Mai e si Beea,Ada,Andree,Andrei,Radu,Mada,Sara si mai multi....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu