Alerta!!!Te afli pe un blog ilegal!

Halo,kinder:))































sâmbătă, 6 noiembrie 2010

Vecinul de la 4:))

:)) Ce oameni!!Sa vedeti ce mi s-o intamplat:))Stateam linistita in fata calculatorului,cand,deodata,Cainele meu incepe sa latre...Normal,ma duc la usa.Il vad pe unu(asa-numitul vecin de la 4,unu de vreo 20 de ani ce m-a amenintat odata ca ma bate)in carje!Stiind ca nu e cersetor,am lasat uimirea sa se vada pe fata mea...Omul avea bine pregatit discursul..Asa ca,foarte zambitor,imi zice:''Scuze de deranj...Ai niste carje?''.....Eu,mai sa bufnesc in ras ii zic:''Nu,nu am fost niciodata in situatia de a avea nevoie...imi pare rau..''Desigur,nu-mi parea rau,dar,trebuia sa fiu diplomata...Vazandu-mi cainele care incerca sa il priveasca printre picioarele mele,incepu sa se joace cu el:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu