Alerta!!!Te afli pe un blog ilegal!

Halo,kinder:))































sâmbătă, 6 noiembrie 2010

Victimele Crosetatului!(Incercand sa ajuti,iti faci rau!)

Nu,nu e vorba despre o bunica care croseteaza niste pulovere,fulare,caciuli pt frigul ce va veni.Nici de cum!!Este vorba de o clasa intreaga(7 c)care,din lipsa ocupatiei la ore(pare o contrazicere,dar nu e!adica....noi chiar ne plictsim la ore,drept pt care ne gasim niste activitati atat de dragute!).fac bratarile prieteniei.In fine...nu crosetam.Atunci,de ce zic ca asta facem?Ei bine,pt ca,asta fabuleaza profii ca facem...Si asa se exprima cand scriu in caietul de observatii,in care Nicula,are numele scris cu niste litere speciale.Cata ipocrizie!Pai,cum sa invinuiesti copii ca fac ceva,ce de data asta,nu fac!A croseta si a face noduri(asta e modul de creare al bratarilor)este ceva total diferit!Pai,daca am croseta,am avea nevoie de crosete,cu care am putea rani pe cineva(asa scrie in regulamentul scolii...fara chestii ascutite:-@),pe cand,facand niste biete noduri,scapam profii de la Eminescu,daca nu ne-am concentra asupra bratarilor,am urla,si profii si-ar distrude neuronii tipand!!Nici macar nu sunt in stare sa aprecieze  niste elevi atat de sfinti!!Cu alte cuvinte,suntem victime!!Victimele uneo actiuni atat de frumoase!Si desi nu credeam,Vladu este o profa mai desteapta decat ceilalti...Ea ne-a lasat,la ora ei,sa impletim,si a zis,ca,daca vom fi in situatia de a lua 4,o sa ne mareasca nota daca ii dam o bratara!Sa vezi ce de bratari o sa aiba!:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu