Alerta!!!Te afli pe un blog ilegal!

Halo,kinder:))































vineri, 19 noiembrie 2010

Minti....

Tu o sa zici:dute-n locul de provenienta,ca eu nu mint!!!Stai calm,ca nu ma doare daca o faci sau nu...Eu pur si simplu ma refer la replica din tabara.Orice ai fi zis ti s-ar fi replicat:''Minti,dar ma prefac ca te cred ca sa nu te simti prost!''De unde provine idiotenia asta?Pai,din locul de provenienta(nu te gandi la obscenitati...)Mai exact,Valea Budului,locul distractie si a apei,a lacrimilor si a rasului,a hartiei igienice si a pastei de dinti,a hainelor aruncate,al complexitatii...In fine,sa va povestesc ce imi zice mie mereu Potecuta cand il amenint ca ii trag un sut daca mai zice chestia asta:''Pai,eu cu Flecky am inventat asta...Sa vezi...El a zis ''minti!!''Si eu am zis:Dar ma prefac ca te cred,si el(Flecky) a completat:''Ca sa nu te simti prost!!"'Dar eu,acum,mai adaug:''Mint!!!Dar tu,pt ca habar n-ai daca e adevarat ce zic sau nu,te prefaci ca ma crezi pt ca esti mai prost!!!:)''

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu