Alerta!!!Te afli pe un blog ilegal!

Halo,kinder:))































duminică, 31 octombrie 2010

Am revenit!!!!

Ciudat lucru....Acum,de Haloween(ziua mortilor)eu renasc!!!Poate voi traiti mai bine fara mine,dar mie nu imi pasa!!!Sunt aici si traiesc cu scopul de a va.........DISTRA!!!MUHAHA,HUH?Pai,sa incepem cu prezentarea costumului meu(o caciula pt care am riscat cu bataia,la care am atasat niste chestii...asa,ca din Haway)un costum foarte stupid de altfel,pt a carui prezentare am castigat o ceasca+o farfuriuta Espresso(ca sa intru si eu in randul femeilor=))).Bun,mai departe...Sunteti curiosi si ,automat,va intrebati de m-am mai costumat,cand eu,pot sa fiu''DOBITOACA SEFA'',fara costum....Eh,ca sa nu ma simt prost,m-au obligat si pe mn sa ma costumez...Si eu am ales sa fiu nimeni alta decat......MOARTEA(muhahaha)....IN...VACANTA!!!:))Aaa,era sa uit,slujitorul meu(mai degraba sosia mea),Nicula,a fost de treaba(pe dreq)si mi-a tinut locul!!!!Ce aventura,nu?=))
(am pus titlul asta pt ca mi-am permis sa nu mai scriu pe blog timp de 3 zile,si,e posibil sa nu mai scriu inca trei fiindca m-a descoperit politia!!:-ss La inchisoaree cu mn!!!)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu