Alerta!!!Te afli pe un blog ilegal!

Halo,kinder:))































marți, 19 octombrie 2010

Super Oferta!!!!!!

Desi nu pare,aceasta postare se refera la CAMPANIA anti-massuri!!!!Sa vedem...Cine naiba nu s-a saturat sa i se spuna ca va muri,ca ii se va taia o ureche,ca n-are inima fiindca nu restarteaza calculatoru de 100 de ori,sa afle data mortii parintilor,sa afle ca iubeste toti scarbosii fiindca citeste nu stiu ce mass idiot cu mana pe mouse,SI,NU IN ULTIMU' RAND,SA I SE BLOCHEZE CALCULATORU'datorita aglomerarii massurilor?!Ei bine,eu m-am saturat!ASA CA,va informez ca ca eu m-am hotarat sa iau atitudine si sa le zic tututror idiotilor ca imi incalca spatiul personal!!!Daca esti de al meu,anunta-ma!Pana acum suntem doar 33m,dar,impreuna vom reusi!!AAA,era sa uit...Asta e sloganu' campaniei:SUPER OFERTA!!!Numai azi si in fiecare zi ce urmeaza la un mass dat primesti un ignore gratuit!!:> Fain,nu?:>

Un comentariu: