Alerta!!!Te afli pe un blog ilegal!

Halo,kinder:))































miercuri, 20 octombrie 2010

Copilul care lucra cu spiritele in detrimentul nostru s-a dovedit a ne fi prieten!!:X:X

Acesta este Dany,un copil foarte de treaba din tabara,care,se mai imbata si ne facea sa credem ca lucreza cu spiritele!Era un pic ciudat,dar e foarte de treaba!Este un pictor excelent,si,este foarte inteligent!A pictat-o pe Juja pt ca semana cu prietena lui,ne-a invatat sa facem ATC-uri,ne-a dat ATC-uri(care eu leam pus pe perete:D)si,cand,in tabara telefonul lui Ada suna ,intr-un loc in care nu era semnal!!!Si odata si fara cartela
,ne-am speriat,ne-am izolat(mai ales pt ca daca Ada zicea :daca suna telefonul in 7 secunde sunt bantuita,suna)si vrut sa dormim 12 persoane intr-o camera de3.Dany,aflandu-se pe acolo din  intamplare,si spunand ca:TELEFOANELE SUNA CU UN MOTIV!ne-a facut sa credem ca el e de vina si ca el ne lucreaza cu spiritele!!!Ne-am ingrozit,unii am si plans,si,desigur 4 ori 4(teacher) s-a dus si s-a crizat la el,LA EL!!!CARE,FACUSE ATATEA PT NOI,si care,in fond,NU AVEA NICI O VINA!Din fericire,el inca mai vorbeste cu noi si povestea cu telefonul a fost uitata!Ne pare rau,DANY!!Acum,toti asteptam sa treaca prin Brasov pt a mai picta cu noi si a mai depana amintiri!!!!:X:XApropo,datorita lui stiu cum sa zic sugi pula in rusa,dar nu va zic!!:p

2 comentarii:

  1. baai frate,ce idioti eram!!saracu' Dany,navea nici o vina:)) si dinu care se criza la el si el eraa supeeer calm:)) SCUZE!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. SARRA,am citit ce ai scris despre anumitu DAny,si raman uimit ca la fiecare scriere pe care o primesc de la al-ti colegi de-ai mei,vreau sa te felicit pentru faptu ca ai apreciat munca si truda pe care o face un STRAIN pentru tine,asta spune multe despre persoana ta. DE BINE!!!! nu iti fa griji
    In schimb treaba cu PASASI MOI HUI!!!! nu o mai fa publica prob eram putin ametit atunci, dar eu in general nu prea folosec asa cuvinte,dar ma bucur mult de tot pentru ca ai vrut...
    Ma bucura mult cand vad oameni scriind,asta ma face sa nu ma mai cred chiar atat de psihopat,avand si eu o mare iubire pentru scris,POEZII.SPer ca si la anu sa ne intalnim si sa fim tot langa acel avion unde am intrebat STRAINII daca vor sa picteze,vor sa intre in acea LUME IN CARE TU ESTI DUMNEZEU tu detii controlu,si sper sa va gasesc tot asa cum v-am lasat,aceasi oameni fara de pacat.........

    "copiii mei"... al vostru prieten DANIEL

    RăspundețiȘtergere