Alerta!!!Te afli pe un blog ilegal!

Halo,kinder:))































duminică, 31 octombrie 2010

Haleala si Converse!!(complex)

Asa,ieri,cand am fost dupa cadoul Sabinei(si mi-am pierdut 40de minute si 45 de secunde din viata mea pt ca unii nu sunt punctuali,si,sunt prosti)a fost...o zi!!!Ce fel de zi?COMPLEXA!!!!De ce complexa?Pt ca,noi,cu inteligenta noastra ce avea sa fie negata mai tarziu,i-am luat un cadou frumos Sabinei(Converse negri,un lant colorat,un tricou Betty boop,si o felicitare...a,era sa uit,am luat si o punga!!!!!!una care ne-a ajutat sa il gasim mai usor pe Andrei prin multime,avand in vedere ca e...roz cu inimioare!!:)))In fine,ne-am plimbat,am luat cadou,am spart acadele,mi-am scrantit piciorul,dar,nu in ultimul rand,am....MANCAT!!!!!!Unde?La un loc respectabil,mai exact....KFC!Acel loc minunat in care haleala e picanta si buna de iti lingi degetele!!!(nu te gandi la obscenitati).Desigur,tot de la respectabilul ''local'',am furat un pix pt a scrie scrisoarea Sabinei,care suna cam asa:''La multi ani punct.O viata fericita punct.Nu scriem mai mult pt ca aceasta scrisoare provine de la 4 copii pe care nu ii prea ajuta creierul(eu,Ada,Andre,Andrei...aici va prezint personajele pt a putea striga dupa noi:FRAIERILOR!!!pana cand lacrimile va vor ajunge in pantaloni)+ca aceasta scrisoareA este acum autentica,tradittionala si stupida punct!'' Cam atat despre ortografie,cat despre desenul de pe pagina alaturata...Eu m-am semnat cu semnul original_|_ perpendicular,ca o adevarata matematiciana ce sunt,si,Andrei,s-a semnat cu un tort...muscat,pe care era incriptionat''Andrei a fost aici''!!!Minunatul geniu care a avut onoarea sa scrie scrisoare(e mai smecher fara ''A'')a fost...ANDREEA!!!!!
SFARSIIT!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu