Alerta!!!Te afli pe un blog ilegal!

Halo,kinder:))































marți, 19 octombrie 2010

Halucinatii!!=p~

Nu!Nu ma refer la marijuana si alte droguri!Eu am gasit un nou drog!!CIOCOLATA!!!!Nu pot trai o zi fara ea,nu pot trai cu gandul ca,intr-o zi,din cauza crizei nu voi mai manca deloc ciocolata:-ss!!!!Dar daca totusi se va intampla....NU STIU...O sa va anunt pe acest minunat blog!Ia stai,daca n-am bani de ciocolata,nu voi avea bani nici sa platesc netu'....Pai,in cazu asta,merg la aia de la GOOGLE,ii omor,stau pe net si vorbesc cu voi,si,nu in ultimu' rand IMI IAU CIOCOLATA!!!Sunt un geniu malefic!:>) Dar,ia stai...Daca nu se va mai fabrica ciocolata?!Atunci,o sa invat sa-mi fac singura,si,peste 60 de ani le voi povesti nepotilor mei cum am invatat sa fac acel izvor ciocolata,acea ciocolata dupa care papilele tale gustative saliveaza acum!!:>)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu