Alerta!!!Te afli pe un blog ilegal!

Halo,kinder:))































joi, 21 octombrie 2010

Garduri vorbitoare!!

Poate pare o poveste,dar e real...Bine,nu mi-a vorbit gardul...ci niste copii care erau dupa gard si au exclamat cand am trecut pe acolo''SARA!Ce faci?'' iar eu,fiind noapte si nevazand nimic,plus ca nas fi crezut cas atat de chioara incat sa nu vad 3 copii,am exclamat la randu' meu:''Ok,ori vorbeste gardu' ori am halucinatii ca n-am mai mancat ciocolata de 10 minute...Dar,mama m-a invatat sa fiu politicoasa,deci...Bine fuck!!Si poate as raspunde mai explicit daca as sti 100% cu cn vorbesc!'' La care ei au zis:''Suntem  violatorii''si,desigur,mi-au cerut nr de telefon a lu' varumiu,dar eu am zis ca am telu' descarcat si ca nu le pot da aceasta informatie[cu care pot da lovitura de stat spunand:SEX!!,cum i -sa zis lu' teacher]si ca,nu ii stiu numarul de telefon pe de rost fiindca sunt prea dobi[daa,alshanfa recunosate]+ ca nu-mi stiu nici propriul numar de telefon.Sfarsiit!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu