Alerta!!!Te afli pe un blog ilegal!

Halo,kinder:))































miercuri, 20 octombrie 2010

POPE IMPROVIZATE!!!

Vreti sa va povestesc despre cat de bine o fac pe poa Ada,Andreea,Andrei,Beea si...Rares?Nu-mi pasa,eu va povestesc...Acum 3 luni,fiind prima data cand eu si sabi ajunsesem pe taramul''Vlahia inn''(in Moeciu,va recomand pensiuneaa!!)trebuia,pt a ne integra,sa facem asa-numitul''Botez''!!In ce consta el?Aveam sa aflam mai tarziu.Tot rugandu-ne si gandindu-ne in ce consta botezul,am acceptat sa il facem cu o conditie:SA II INCUIEM PE BAIETI IN CAMERA SI SA PASTRAM CHEIA!!Eu,mai inteligenta din fire,ma gandeam ca Ada,Andreea si Beea vor complota cumva cu cei 2 si ei,pana la urma,vor intra in camera,iar noi,desigur,legate la ochi(cum trebuia sa stai la botez) nu ne vom da seama.In fine,dupa multe convingeri si teorii de-alu' Sabi,m-am induplecat si am acceptat.Dar,cum era de asteptat,baietii au intrat si ne-au facut botzul,dar,nu in intregime,pt ca m-am intors la fix si,dupa cum am inceput sa urlu,AM VAZUT O CHESTIE ALBASTRA SARIND!!!''Chestia'' fiind rares care avea o pijama de aceeasi culoare sin clasa a4a.Auzind toate astea,Sabi si-a facut curaj,si-a dat jos bentita ce nu-i permitea sa vada minciuna din jurul sau,si,inarmata cu pasta mea de dinti (ce mai tarziu a ajuns in papucii lu'Beea)si crema mea de corp Nivea Happy Time(ce avea sa ajunga in papucii careia o tinea atat de strand in mana)s-a dus sa-l caute pe Rares.Pare ilogic,nu?Adica,eu strig ca-l vadsi ea pleaca prin toata pensiunea sa-l caute...Dar,problema e,ca,acest dobi,a stiut sa se ascunda atat de bine,incat nici macar cei cu care complotase nu stiau ca e in camera.Dupa ce ne-am uitat in ochii lui(el fiind suub pat) si nu ne-am dat seama ca e in fata noastra,am plecat injurand si cautand.Pana la urma,ne-am intors,si l-am gasit pe Rares si Andrei,iar,Sabina(nush de cev dreq,a acceptat sa faca botezul,in timp ce eu fugeam sa nu mi-l faca).Asa,in sfarsit,va pot zice in ce consta porcaria:PALME LA FUND,CIUPITURI DE FUND si....MUSCARI DE FUND!!IAR,LA SFARSIT,NISTE ROTARI(in functie de anii pe care ii ai)SI O BAIE(cu hainele pe tine!!)IN CADA!!!Cam atat....Parerea mea?DEMN DE ASEMENEA DOBITOCI:))Care,totusi,sunt prietenii mei(CU EXCEPTIA LUI RARES)!!!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu