Alerta!!!Te afli pe un blog ilegal!

Halo,kinder:))































duminică, 24 octombrie 2010

Cocalari la tot Pasul

Ioi,ce zi am avut ieri!!In primul rand,am fost la teatru,apoi,am venit acasa.Cand ma descaltam,primesc telefon de la Andrei care zice:MISCA-TE IN ORAS!!!TRE' SA NE UITAM DUPA CADOUL LU' SABINA!!!N-am de ales,deci,ma conformez...Caut o juma' de ora shoezul care mai acum 5 minute il aruncasem,dar,in cele din urma,ma ghidez dupa miros si il gasesc.Ajung pe Muresenilor unde Andreea si Andrei ma asteapta.Desigur,Mr.Crize urla putin la mn,de fapt,imi cere socoteala pt zabovirea-mi cu un volum ceva mai ridicat.Mergem la KFC,bagam in noi,si,logic,dupaia urcam pe Tampa.Eu si Adreea facem poze unor frunze,si,ne gandim la milioane de idei pt carti.Mai tarziu,ne intalnim cu Potecuta,Alin,Marc si Nicula si...MERGEM SA JUCAM BASCHET!!!!!!Dupa ce sunt convinsa ca nimeni nu se va riza la mine,intru si eu in joc...La inceput,stateam cu Alin si ne uitam ca prostii la ceilalti care alearga...Dar,mai tarziu,descopar sentimentul de a da la cos.E SUPERR!!!!!!!!Pletele iti zboara in vant,te bati cu Nicula pe minge,si primesti o minge in fata.Super sentiment.Peste vreo 5 minute,injuri cosul pt faptul ca nu sta mai la stanga mai la dreapta etc.In cele din urma,reusesc sa inscriu de multe ori,dar,vin niste cocalari si ne strica dispozitia cu manelele lor.Plecam,mergem iar la KFC,Marc imi mananca punga de Viva,ceea ce ma motiveaza sa alerg dupa el.Ma rog,logic ca nu-l prind.Peste vreo jumatate de ora,toata lumea pleaca,deci raman cu Andreea si....PRIMATA!!!(denumirea i se potriveste,dar ii zic asa ca sa nu ii dau de gol identitatea:)))Si aflu,mai nou,ca sunt asa de proasta ca nu stiu unde e MILITIA!!!Eh,nimeni nu e perfect!!!!Dar,eu stiu unde e livada postei,si,merg cu Andreea in locul care ma va duce spre RAII!!!!In timp ce astept autobuzu;inventez o melodie despre pipi in timp ce Andreea scutura o sticla de apa in fata mea!!!!!Iata versurile:doare,doare,doa,doare(pe ritmul de la ''Let's get excited'' by Black Eyed Peas)Apoi,plagiez cu vocea mea minunata melodia de la MONDENII:NOI FACEM PIPILiCA!!:))

Un comentariu: