Alerta!!!Te afli pe un blog ilegal!

Halo,kinder:))































duminică, 31 octombrie 2010

Misiune de a Speria lumea esuata!!!

Am sa va povestesc experienta mea de ieri....Fiind Halowenull,am incercat sa sperii lumea,dar,dupa cum marturisesc in titlu,nu am reusit!!!Prima data,mi-am desenat pe gat un lant cu pandantive in forma de''_|_'',apoi,cand noaptea s-a lasat,m-am manjit pe la bot(gura)cu negru,pt a inspaimanta,dar,desigur,dobitocul de Alin,a ras de mn zicand ca arat ca si cum as avea excremente la gura....Mdeah....Macar de ar fi fost el singurul...!!Dar,spre ghinionul meu,Piti(beea) a ras si ea exclamand ca sunt...(nu zic cn ca poate isi ia bataie,oricum,nu e asa de important...:)))Deci,din pacate,trebuie sa ma conformez si sa accept infrangerea....Adio acum,ma duc sa plang:)) pardon:((

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu