Alerta!!!Te afli pe un blog ilegal!

Halo,kinder:))































miercuri, 20 octombrie 2010

Freze NOI!!

Bun,a venit toamna,si,se pare,ca eu,Sabi,Sara si Bibi(care,exasperata de mn si constatarile mele gen:''Tre sa te tunzii!!''Se va tunde vineri.Bun,sa analizam frizurile:1Sabina,cu freza ei supeerba!!:X:X:X Care,ii sta foarte bine,dar,care,are un defect,tre' sa se faca cu placa ca sa mai arate asa fabulos!!Asta e,nimic nu e perfect!   2Sara,care,are un bob mai lung care ii sta bine,si,din pacate,si ea tre' sa si-l faca cu placa! 3Eu,care arat ca o tufa cu radacini slabe si dupaia cu o groaza de frunze;am vrut volum,volum am primit...Dar,sincer,nu ma gandeam ca o imi faca sus par de pompa si jos sa ma lase cheala(la varfuri).Si,dupa ce ca arata ca naiba,ca un emo d-ala idiot,mai tre' sa-l fac si cu placa sa arata ''bine''! Cam atat,o asteptam pe Bibi sa vedem ce look o sa aiba!:-h

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu